ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه عسل مامان و بابا

این روزا عاشقی میکنم با تو

1391/5/10 3:04
نویسنده : فاطمه و هادی
693 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان نمیدونی چقدر به خودم می بالم بخاطر داشتنت

تنها تنها تنها بهانه نفس کشیدنم خنده های توست

گل بهاری من تمام وجودم خنک میشه وقتی صدام میکنی :ماما        

وای امید من زندگی میکنم با هر نفست

                                            

خلاصه جوجه کوچولوی من این روزا عاشقی میکنم با تو

خدای مهربونم ممنونتم بخاطر ریحانم دوست دارم روزی هزار هزار بار سرم را در مقابلت به نشانه شکر به سجده بذارم که ریحانه رو بهم دادی

آره دخترکم خدا رو شکر میکنم که مامانتم دقیقا مامان تو

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دایی امیرمحمد
16 مرداد 91 15:40
دوست دارم یه عالمه...
هرچی بگم بازم کمه...
````````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$`$
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$$`
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````

منم دوستت دارم دایی جونم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 16:12
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره

ببخشید عزیزم دیر دیدم
مامان سبحان جون
16 مرداد 91 16:23
سلام عزیزم وبتون خوشمله میشه بیای و به سبحان کوچولو تو مسابقه دو روی سکه رای بدی شماره 13 اینم ادرس جایی که باید رای بدی فقط امروز مهلت داری پس زود بیا
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php


ببخشید مامان سبحان جون دیر دیدم