ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

ریحانه عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1391/10/11 16:15
نویسنده : فاطمه و هادی
362 بازدید
اشتراک گذاری
 
گفتم مادر! ... گفت: جانم
گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم
گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم
گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم
گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم
...
اما یک بار نگفتم:
مادر من خوبم
شادم...!

همیشه از درد گفتم
و از رنج.....!

... مادر دوستت دارم ...
 
گفتم مادر! ... گفت: جانم
گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم
گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم
گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم
گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم
...
اما یک بار نگفتم:
مادر من خوبم
شادم...!

همیشه از درد گفتم
و از رنج.....!

... مادر دوستت دارم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طهورا
17 بهمن 91 22:23
چقدر زیبا


مرسیییییییی