ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

ریحانه عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1391/2/19 16:51
نویسنده : فاطمه و هادی
754 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم! تمام وجودم را ارزانیت میکنم، ارزانی خنده های شیرینت ،ارزانی نگاه معصومت و ارزانی قلب مهربانت...

ریحانه بهشتی من! آن زمان که نگاهت میکنم تمام غصه ها از دلم رخت میبندد.

نهال کوچک باغ زندگیم! شیره جانم را به پایت میریزم تا قد کشیدنت را شاهد باشم، تا به اوج رسیدنت را ببینم...

لحظه ای را که نگاهت در نگاهم گره میخورد با دنیا و تمام شادیهایش عوض نمیکنم...

مگر من جز شادیت چه میخواهم بهانه زندگیم

کاش میدانستی که نفسم به نفست بند است

کاش میدانستی شادیم در گرو لبخند زیبایت است

و اصلا بودنم به خاطر بودن توست

عزیز دل مادر دوستت دارم

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ح دیث
18 تیر 91 11:59
عزیزم





بوووووووووووس برا حدیث جون